19 oktober 2016

Sminkskola med VOGA,


Sminkskola med VOGA

Förra veckan fick jag vara med om något riktigt roligt och intressant,
 nämligen sminkskola tillsammans med Sandra från VOGA,
Det nystartade företaget VOGA erbjuder olika 
tjänster, bl.a personlig stilguide, inredning samt sminkskola.

 Att få tips och nyttiga råd på hur du tar hand 
om din hud och skapar en naturlig sminkning med det lilla extra,
är något som jag redan tidigare varit nyfiken på att testa.
Så det var ju perfekt då jag nu fick möjligheten att prova på!

Sandra började med att applicera en mineral primer för att sedan 
lägga på en mjuk foundation. Hon använde märket Youngblood, 
 ett helt nytt märke för mig, men deras produkter var väldigt 
mjuka och behagligt att använda.


En före bild 
(vi hade en kvällsträff så bilderna blev lite mörka/gula.)


Idén med sminkskolan är att Sandra visar på den ena ansiktshalvan
och sedan upprepar du själv steg för steg på den andra ansiktshalvan.
Vilket gör att du lättare kommer ihåg steg för steg vad du gjorde,
vilken produkt du använde och hur du använde produkten.


Och resultatet! Sandra gjorde ett jätte snyggt jobb och jag
 fick en vacker naturlig sminkning med mjuka 
toner och många tips&idéer!

Kika in på VOGA så får du se vad allt de har att erbjuda!
MALIN


Inlägget i samarbete med VOGA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar